Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Magnus
MEDLEM

eEkonomi Smart köpa deklarations modulen?

Nu då man fixat årsavstämningen så börjar man fundera på deklarationen. Kollar i hjälpen och tydligen ingår inte den modulen i mitt abb men man skall kunna köpa den under "appar och tillval".

Från hjälpen:
"Om du vill köpa tjänsten måste du först gå till Appar och tillval till vänster i menyn, och sedan välja Fler tillval. Nu kan du se de olika tillvalen. Klicka på Läs mer under Deklaration och Årsredovisning och välj Köp när det nya fönstret öppnas."

Detta verkar inte stämma och jag kan inte hitta detta "fler tillval" eller Deklaration och Årsredovisning".

Kan man inte köpa till deklaration längre?
4 SVAR 4
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Magnus!
Om du har eEkonomi Smart så kan du självklart köpa till Deklarationsdelen. Du hittar en i vänstermenyn inne i programmet under Appar och tillval. Nu kan du se de olika tillvalen vi har. 

Jag återkopplar till mina kollegor som skrivit hjälpen att "fler tillval" inte finns kvar längre här, tack för att du uppmärksammar oss på detta. 
Magnus
MEDLEM

Hittar inget i listan om Deklaration. Bifogar bild på det som syns för mig:

Fd medlem
Inte tillämpbar

Det ser ut som om du har en ideell förening och i eEkonomi hanterar vi aktiebolag och enskilda firmor, så det är därför du inte får detta tillval. Så frågan är då om du får hjälp av en redovisningsbyrå, eller så hittade jag detta på Skatteverkets sida - Deklarera förening
Magnus
MEDLEM

Ahh okej. Då får jag fixa deklarationen själv igen då men det är ju nästan bara och klippa o klistra in värden från årsrapporten för vår lilla förening så.