Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

"Kontrollera avstämning av egenavgifter/särsklid löneskatt"

Jag får upp en flagga när jag håller på med deklarationen i eekonomi deklaration/årsbokslut. Den säger "Kontrollera avstämning av egenavgifter/särskild löneskatt". 

 

Grejen är den att det är första året jag deklarerar, har ett negativt resultat och alltså inte har några egenavgifter att jämföra med från föregående år? Samt har för mig att egenavgifter inte betalas på underskott? Hur ska jag lösa den avstämningen för att gå vidare med deklarationen 

Tack på förhand! 

5 SVAR 5
AnnicaL
CHAMPION

Frågan gäller avstämning mellan vad du fick avdrag för förra året och vad de verkliga avgifterna blev. När du nu gör  ditt första år finns inga sådana avgifter att stämma av så du kan bortse (eller klarmarkera) denna kontroll. 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Okej! Men när jag kommer till avsnittet "Deklarationsblanketter" är varken INK1 eller NE ifyllda med uppgifter.. de är helt blanka. Tänker att något är galet eller att programmet vill att jag ska göra något mer för att de ska fyllas i. Men vet inte vad?

Fd medlem
Inte tillämpbar

Det löste sig genom att byta webbläsare!! 

Vilka webbläsare använder du nu? Har samma problem!

Hej @Fd medlem 

Vore toppen om du kunde återkomma med vilken webbläsare du använde när du fick det att fungera. 

 

Tack på förhand 

//Tinna