Jag har samma problem
Tack för att ni hör av er till oss. Vad jag kan se i våra register så har ni båda giltiga avtal på deklarationstillägget och vi ska självklart hjälpa er få det att fungera.
Har du/ni gått via Bokföring - Årsavstämning och valt knappen Öppna Visma eEkonomi Deklaration/Årsbokslut? Hur ser det ut då? Återkom gärna och berätta lite mer så hjälps vi åt.
/Tinna
Hej Tina,
Hej igen och tack snälla @åkekes för återkopplingen.
Jag ska undersöka saken ytterligare så uppdaterar jag tråden när det finns mer information.
/Tinna
Hej igen,
Nu har både jag och flera av mina kollegor testat i våra program och får det att fungera. Vi har även fått bekräftat från våra produktspecialister att vi inte har något generellt fel gällande detta. Gör så att ni hör av er till supporten så får vi kika vidare på hur det ser ut i era specifika fall och så hjälper vi er i den kanalen istället.
Välkomna att kontakta supporten
/Tinna
Samma problem här.
Problemet löst genom att tillåta popupfönster för programmet.
/Bosse
Mycket bra jobbat @BossoB och stort tack för att du återkopplade så kan du säkert hjälpa flera forummedlemmar.
Trevlig kväll!
/Tinna
Fungerade oxså genom att inte använda Safari som browser! Åke/:-)
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.