Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

LottaW1
UTFORSKARE

Att invänta returer bevaking

Hej

skulle vara till stor hjälp om det fanns ett eget val i order,  för returer som kan vara garanti eller skall faktureras. Ni gjorde ett eget val för restorder mycket bra. 

idag är det ett letande ör att söka igen vilken kund som returnerat varor, vi använde idag "kommentarer" som sökhjälp. Vi använder texten retur för att få fram vilka kunder det är.  Kommentarsfältet är väl använt så utrymmet är i regel fullt, då det är textbegränsning

4 SVAR 4
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej LottaW1!

 

Tack för att du tar dig tid att ge oss feedback och förbättringsförslag.
Jag tar självklart detta med mig, men vi tar gärna emot era önskemål direkt i produkterna via Förbättringsförslag:


Vi tar väldigt gärna emot er feedback där, då det inkommer direkt till vår utvecklingsavdelning.


Önskar dig en fin helg och varmt välkommen tillbaka till forumet!

LottaW1
UTFORSKARE

Förslaget är inlämnat där ,men hade som önskemål att få lite feedback inlämnat via Förbättringsförslag

Fick från supporten att jag skulle lägga upp det i forumet för att se om det fanns fler som hade samma funderingar i visma 2000 

Christel9
UTFORSKARE

Har inte med denna frågan att göra, men skulle också önska att man fick lite feedback på inlämnade förbättringsförslag! Det saknas numera!

Agnes Ohrling
COMMUNITY MANAGER

Hej @Christel9 och @LottaW1!

 

Tack för att ni skriver in och delar era synpunkter, jag tar självklart dessa med mig. Som ni säkert har koll på så gjorde vi en förändring i idéhanteringen i april och flyttade den från forumet in till respektive produkt. I och med den förändringen har vi inte samma möjligheter för återkoppling som tidigare. 

 

Något som inte förändrats är våra nyhetsinlägg samt uppdateringen av nyhetsfliken i forumet. Vid en ny release, uppdatering eller en allmän nyhet i era produkter och/eller generellt inom branschen kan ni känna er trygga i att ni fortsatt kommer att hitta all nödvändig information under nyhetsfliken. För att vara säker på att ni inte missar viktig information rekommenderar vi att ni prenumererar på nyhetsfliken inom relevant område för er. Ni får då information om alla uppdateringar som sker direkt till er mejl. För att prenumerera på en flik i forumet tar ni följande steg:

  1. Logga in i forumet 
  2. Klicka er in på relevant nyhetsflik 
  3. Klicka på de tre prickarna uppe till höger och välj prenumerera i drop-down menyn 

 

Har ni några fler frågor eller funderingar är ni varmt välkomna att återkomma.

 

Önskar er en fin vecka!

 

/Agnes 

Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂