Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Autogiro och e-faktura till privatkunder

Behöver en lösning för att kunna erbjuda e-faktura och autogiro till de privatkunder som vi fakturerar. Ur miljösynpunkt bord väl en lösning på detta kunna prioriteras.

 

Innehållet i denna tråd är verifierat av Visma Spcs 22-12-05

6 SVAR 6
Helena Andersson
ANSTÄLLD

Hej Anna-Karin!
Jag kan bara hålla med dig, det vi har att erbjuda just nu är Visma Autoinvoice och då skickas fakturan via E-post. Vad gäller Autogiro och att få fakturan direkt till bank finns det andra trådar här på forumet med önskemål. Jag tar ditt önskemål vidare.

Hej,

 

Jag undrar om ni har kommit längre i planerna för Autogiro och e-faktura till privatpersoners internetbank? Jag skickar många små avtalsfakturor, oftast via e-post. Dessa vore helt klart bättre att hantera via autogiro (eller internetbank-faktura).

 

/Johan

Hej @Johan_95,

 

Det finns inte några planer i dagsläget för Autogiro och e-faktura till internetbank men vi jobbar på en lösning när det gäller att skicka fakturor till Kivra för privatpersoner. Du får gärna kika på användartipset - Vad händer när jag fakturerar med Kivra där vi kommer återkoppla när vi har en lösning på plats. 

 

Ha det gott!

/Jenny

Hej,

 

Kivra är ett bra komplement, men det är inte alls en ersättare till Autogiro. Har ni någon samarbetspartner att rekommendera som kan lösa detta genom någon slags färdig integration med Visma Admin? Jag ser att Billecta här nedan rekommenderar sig själva, men jag vill gärna ha tips från er också.

Hej!

 

Jag rekommenderar att du kollar in vår hemsida för Integrationslösningar där du kan se vilka partners vi har som erbjuder en integration för Autogiro.

 

/Jenny

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej,

För information så erbjuder vi på Billecta en tjänst där ni kan skicka efakturor och ta betalt via autogiro.

Hör gärna av er till mig på rickard.hessner@billecta.com eller 070 336 04 13 om ni vill veta mer.

Allt gott,

Rickard