Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Banklista i förfallodatumordning

När jag skriver ut en banklista för betalning och väljer att ha den i förfallodatumordning så kommer inte listan ut i den ordningen utan den irrar hit o dit med datum. Meningen är väl att jag lätt ska kunna följa den, eller?

10 SVAR 10
A-HD__
MEDLEM

Håller med fullständigt!
Helena Andersson
ANSTÄLLD

Hej!
För att reda ut hur du menar. Jag har markerat ett antal i listan under utbetalningar och ändrar så jag har Alla och förfallodag uppe under Urval/sortering. Nu har jag lite blandad ordning i listläget på vilka jag först markerat. Sedan skriver jag ut Banklista och jag får då alla i samma förfalloordning som i listan. Gör jag rätt? Jag har senaste version av Administration, vilken har du?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Så du menar att du först väljer Ej betalda och väljer ut ett till det datum du vill betala och sedan
väjer Alla för att få listan o ffd-ordning? 2017.0
Helena Andersson
ANSTÄLLD

Hej burbage!
Nej jag hade Alla först, markerade ett gäng sedan valde jag förfallodatum.  Tar ut banklistan. Men om jag gör som du beskriver så tycker jag det ändå blir i rätt ordning. Jag gör säkert inte korrekt enligt din beskrivning 😞  Jag får inte samma resultat i alla fall, testade i 2017.0 också.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Om jag väljer alla får jag ju med även de som är på väg och måste då bocka ur dom. Väljer jag ej betalalda och markerar till ett visst datum kan jag inte gå till Alla för då försvinner markeringarna.
Jag vill kunna välja bara Ej betalda och få listan i ffd-datumordning, från 180906-180915. Som det är nu så kommer ffd 1809006, 180916,180912 o s v.

Instämmer helt... verkar som dom kommer i löpnr ordning och det har man ingen nytta av. Inte jag iallfall, man borde kunna välja i vilken ordning FF-dag / belopp /bokstavs ordning...

S G
Fd medlem
Inte tillämpbar
Annelie Engvall
ANSTÄLLD

Hej,
Under Betalningar - Utbetalningar - kan du välja Ej betalda - Förfallodatum - Fallande, då kommer dessa fakturor i den ordning du önskar.

Ha en bra dag!

/Annelie
Fd medlem
Inte tillämpbar

TACK!

Hej Burbage
Lyckades du med det? Jag gjorde det inte. Banklistan kommer fortfarande ut i löpnummerordning för mig.