Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Sjostrom
MEDLEM

Betalningspåminnelser - förslag på förbättringar

Jag förstår att ni vill sälja er tjänst med AutoCollect, men om man som jag vill sköta det själv så har den modulen en del att önska.

1) Det skulle vara toppen att kunna skriva en kommentar till en betalningspåminnelse. T ex om man skickat via e-post eller vanlig post. 

2) Jag skulle vilja ha möjlighet att från Betalningspåminnelser klicka direkt på fakturan för att se den.

3) Vill kunna klicka i en ruta om att bifoga fakturakopia när man e-postar påminnelsen.

4) Om påminnelse är skickad vore det jättebra om man kunde se det på den aktuella kunden, helst i alla vyer - alltså kund, offert, order och faktura.

Bara som önskemål till kommande versioner 🙂

1 SVAR 1
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej Sjostrom och tack för att du tar dig tid att skicka in förbättringsförslag till oss, det är väldigt uppskattat!

 

Från och med 1/4 flyttade vi idéhanteringen från forumet in till respektive produkt, vilket innebär att ni nu skickar in era idéer till oss direkt i produkterna. I Visma Administration så lägger du dina önskemål via Förbättringsförslag som du hittar på Min Sida.

 

Vi kan tyvärr inte lova att alla önskemål kommer att implementeras, men alla önskemål som lämnas i produkterna tas emot av vår utvecklingsavdelning som ser över och utvärderar.

 

Jag önskar dig en fortsatt fin måndag och varmt välkommen tillbaka till forumet!

/Tinne