Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Bifoga externa fakturaunderlag i samma pdf som kundfakturan

Jag skulle vilja kunna e-posta kundfakturor där man kan spara fakturaunderlag i samma pdf som själva fakturan. I vårt fall är fakturaunderlaget i excel. Som det är nu behöver jag skriva ut kundfakturan och excelunderlaget för att sedan scanna in allt i samma pdf och maila till kunden.

5 SVAR 5
Fd medlem
Inte tillämpbar

Spara ner din *.xlsx till en *.pdf och slå sedan ihop faktura o bilaga till en pdf via http://www.pdfmerge.com/, litet handpåläggning, men du slipper scanna.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Har samma behov. Hade varit fint att kunna göra detta i programmet direkt när man skapar fakturan.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej på er, 

Ni får önskad effekt om ni väljer utskriftsvalet E-post via AutoInvoice. Då skickas fakturan samt eventuell PDF-bilaga i en samlad PDF. Bilagan plockas upp på fliken 2. Kunduppgifter på fakturan och programmet slår ihop allt till ett dokument i samband med att fakturan skickas till kunden. 

Ni kan byta e-postalternativ på enskilda fakturor eller ställa in det på kunden. Fördelen med E-post via AutoInvoice är att det inte kräver ett lokalt installerat e-postprogram på datorn. 
Fd medlem
Inte tillämpbar

Men denna funktion är väl om man vill använda sig av er tjänst Autoinvoice, vilket vi inte önskar i dagsläget?

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Jannicke, det stämmer att möjligheten finns om du väljer Epost via AutoInvoice. Motsvarande funktion finns inte om du skickar via lokalt installerat epostprogram idag.