Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Lenasekonomi
MEDLEM

Byta kontoplan

Försöker byta kontoplan i VIsma Förening, men de ingående balanserna följer inte med till det nya kontonumret som utlovas. Vad är felet???

1 SVAR 1
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Jo det ska de göra. Det kan bero på dels att det ligger felkopplat, det kan du se i det nya året om du går in under Bokföring - Kontoplan - Kommando - Koppla konton. Det skulle även kunna bero på att du inte överfört UB från föregående år, gå in under Bokföring - Ingående balans - Kommando - Överför UB från föregående år. Hjälper inte dessa åtgärder rekommenderar jag att du istället tar kontakt med vår support så att de kan felsöka varför det inte blir rätt hos just dig.