Visma Admin 2000 borde ha en inbyggt CRM funktion.
Ett sätt att kunna hantera försäljnings möjligheter och kundkontakten.
Med kundhistorik, tex order förfrågningar, spara email, filer som kunden har skickat som underlag.
Det skulle underlätta i fall om tex, en på kontoret får in en orderförfrågan per telefon, kunden mottar en kostnadsförslag och säger att han ska fundera på saken. sen kommer han tillbaka om 5 månader och vill ha en liknande order men med några ändringar...
då skulle det vara smidigt att kunna se allt under kundkortet, anteckningar, datum för förfrågan osv.
Nu finns det olika CRM system som ni länkar till på sidan, men dom flesta verkar var baserade på ett nya ekonomi system i molnet...
jag söker en funktion som man kan hålla i admin 2000, allt på samma ställe, inte en till grej att hålla reda på ....
Snälla fixa det här, det skulle vara guld värt, och ännu en till anledning till att använda vismas produkter...
//
Philip Karlsson
Delka Produkter AB
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.