
Fd medlem
Inte tillämpbar
2016-12-30
15:57
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2016-12-30
15:57
Det går inte att skriva ut balansrapporter för kostnadsställen. Endast för programägaren.
Vi kan bara skriva ut byråns balansrapport - inte för de kostnadsställen som byrån administrerar. Eller för våra kunder. Har varit i kontakt med Er Chat med tillgång till vårt program.
Svara
5 SVAR 5
2017-01-02
08:21
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2017-01-02
08:21
Hej,
Hur har ni lagt upp hanteringen?
I mina öron låter det väldigt konstigt att man inte kan få ut rapporten på kostnadsställe.
Vad händer om ni under utskriften väljer ett specifikt kostnadsställe?
Har varje kund ett kostnadsställe?
Kundernas resultat ligger väl under varje företags unika bokföringsmaterial?
Davor P
Hur har ni lagt upp hanteringen?
I mina öron låter det väldigt konstigt att man inte kan få ut rapporten på kostnadsställe.
Vad händer om ni under utskriften väljer ett specifikt kostnadsställe?
Har varje kund ett kostnadsställe?
Kundernas resultat ligger väl under varje företags unika bokföringsmaterial?
Davor P
Svara

Fd medlem
Inte tillämpbar
2017-01-04
07:27
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2017-01-04
07:27
Hej Oxie ADM Service!
Självklart ska du kunna skriva ut balansrapporten per kostnadsställe eller, som det heter i programmet, resultatenhet. Har du bara markerat något i rutan "Nivå" eller själv gjort ett urval på resultatenhet i urvalslistan till höger i utskriftsdialogen? Kanske har det blivit något fel vid urvalet? Du är hemskt välkommen att kontakta oss på supporten igen så ska vi hjälpa dig att få ordning på detta.
Ha en bra dag!
/ Lisa
Självklart ska du kunna skriva ut balansrapporten per kostnadsställe eller, som det heter i programmet, resultatenhet. Har du bara markerat något i rutan "Nivå" eller själv gjort ett urval på resultatenhet i urvalslistan till höger i utskriftsdialogen? Kanske har det blivit något fel vid urvalet? Du är hemskt välkommen att kontakta oss på supporten igen så ska vi hjälpa dig att få ordning på detta.
Ha en bra dag!
/ Lisa

Fd medlem
Inte tillämpbar
2017-01-04
10:23
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2017-01-04
10:23
Hej Lisa
Vi har prövat alla kombinationerna på "Nivå" och fått svaret "Det finns inget att skriva ut".
Oxie ADM Service

Fd medlem
Inte tillämpbar
2017-01-04
10:28
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2017-01-04
10:28
Hemskt mycket Hej Lisa
Jag har prövat alla urval på "Nivå" - enskilda och kombinerade - men alltid fått svaret "Det finns inget att skriva ut
2017-01-04
11:36
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2017-01-04
11:36
Hej igen Oxie ADM Service!
Tack för ditt svar. Då rekommenderar jag dig att kontakta vår supportavdelning så får vi kika på det tillsammans. Det här ska vi gå till botten med ska du se!
/ Lisa
Tack för ditt svar. Då rekommenderar jag dig att kontakta vår supportavdelning så får vi kika på det tillsammans. Det här ska vi gå till botten med ska du se!
/ Lisa
