
Fd medlem
Inte tillämpbar
2021-01-12
18:41
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2021-01-12
18:41
Ett allvarligt fel har inträffat vid inläsning av underlag
Hej,
Detta fel är inte alls löst. Jag har väntat på ett er support skall ringa tillbaka i 2 dagar nu. Vi måste få en lösning på problemet då det är helt stopp i flödet av leverantörsfakturor nu. VI har en del med korta betalningsfrister och vi måste få dessa fakturor inlästa.
I vårt fall har det inget med Ahlsell-fakturor att göra - vi har inte Ahlsell som leverantör.
1 SVAR 1
2021-01-13
10:51
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2021-01-13
10:51
Hej!
Självklart ska vi hjälpa dig. Jag har skapat ett ärende hos supporten som kommer att ta kontakt med dig under dagen.
/Tinna
