Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

h-matson
MEDLEM

Faktura markeras inte som utskriven

Hej

Förut har det alltid blivit i bockat att man skrivit ut kundfaktura undertiden att skrivaren jobbar. Så är inte fallet nu. Efter att jag skrivit ut 10st fakturor igår och ingen var i bockad före jag skapade nästa faktura så gick jag tillbaka och skulle bocka i manuellt. Fick då felmeddelande att systemet inte hade tid med mig, typ. Startade då om programmet. Alla fakturor var då bockade som utskrivna. Samma sak hände idag, ingen bock efter utskrift, men efter omstart så finns bocken.

Varför...???

2 SVAR 2
Helena Andersson
ANSTÄLLD

Hej h-matson
Vilken version sitter du i idag av Visma Administration? Det du beskriver var ett fel vi hade i en tidigare version av Administration. Så möjligt då att du behöver uppdatera ditt program. Men att du får ett fel känner jag inte till eller att det tar extra lång tid att bockarna kommer på plats... undrar lite då. Du har programmet i en servermiljö eller? Är ni många användare? Skicka gärna med bild på felmeddelandet om du får det igen så ska jag se om jag kan hitta orsaken för det. 
h-matson
MEDLEM

Hej
Det är version 2018.01 av admin 500 som serverinstallation. Jag återkommer med felkod när det hänt igen.
Håkan