Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Agronom Andersson
UTFORSKARE

Fakturera i mobilen? Alternativt från annan dator?

Kan man fakturera ifrån mobilen när man har Visma Administration 500?
Vill få in en extra person i faktureringsarbetet.
Tänker att den personen ska kunna fakturera från mobil alternativt från en egen dator.
Behövs en till licens för detta? Vilket system är att föredra/ finns tillgängligt?

3 SVAR 3
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Helen

Har du Administration 500 och vill vara lite mera flexibel med faktureringen skulle jag rekommendera dig eEkonomi, appen eEkonomi gör det möjligt att fakturera ifrån samtidigt som du kan arbeta med det administrativa i ekonomiprogrammet. Du har också fördelen att du kan nå ditt ekonomiprogram online och slipper tänka på uppdateringar och säkerhetskopiering. Ring gärna in till supporten om du vill veta mera om eEkonomi och dess fördelar, du kan även smidigt konvertera över all information från ditt administration.

Låter det spännande? 

Mia
Agronom Andersson
UTFORSKARE

Hej Mia.
Nej, jag vill inte bokföra i eEkonomi.

Jag bokför åt flera bokföringskunder i Administration 500. Har även eEkonomi för de, av mina bokföringskunder som önskar det.

Jag föredrar Administration för bokföringen av vår egen firma.
Och undrar vilken flexibilitet jag kan skaffa i detta system, vad gäller fakturering?

Som ett komplement till den fakturering jag gör från Visma Administration idag. I syfte att få en till person att kunna sköta faktureringen.

Fakturering via mobil?

Fakturering från en annan dator?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Helen!

För att kunna fakturera ifrån en annan dator mot ditt företag så måste datorerna ha kontakt. Detta går att lösa tex via fjärrskrivbord. Någon app för att fakturera ifrån Visma Administration finns inte, det är i så fall om någon partner har en lösning som går att integrera mot Administration. Kontakta oss gärna på telefon 0470 - 70 61 61 så kan du få mer information om det finns någon lösning som skulle passa dig.

/Fredric