Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
NY MEDLEM

Går inte att "croppa" bilderna efter senaste uppdateringen av iOS

Möjligen beror det på min telefon och/eller mjukvara, men efter att jag uppdaterade min iPhone 8 till 13.1.2 så kan jag inte längre "croppa" bilderna, utan får med snusdosor och annat som ligger på skrivbordet... Självklart ingen katastrof, men är nyfiken på om det bara är jag.
1 GODKÄNDA LÖSNINGAR

Godkända lösningar
ANSTÄLLD

Re: Går inte att "croppa" bilderna efter senaste uppdateringen av iOS

Hej!
Vi arbetar fortfarande med en lösning på cropping problemet. Tyvärr har fixen blivit lite försenad främst på grund av att det behövs lite större förändringar i appen för att lösa problematiken, men även andra omständigheter som bromsat upp arbetet. 

I nuläget hoppas vi kunna släppa en fix på problemet inom några veckor, men givetvis tidigare om det är möjligt. 

//Jakob

Visa lösning i originalinlägg

3 SVAR 3
NY MEDLEM

Hej! 

När iOS 13 introducerades så slutade crop att fungera, vi är medvetena om problemet och jobbar med en ny version som skall lösa denna problematik. 

/Erik
NY MEDLEM

Samma problem fortfarande. När planeras detta vara åtgärdat?
ANSTÄLLD

Hej!
Vi arbetar fortfarande med en lösning på cropping problemet. Tyvärr har fixen blivit lite försenad främst på grund av att det behövs lite större förändringar i appen för att lösa problematiken, men även andra omständigheter som bromsat upp arbetet. 

I nuläget hoppas vi kunna släppa en fix på problemet inom några veckor, men givetvis tidigare om det är möjligt. 

//Jakob

Visa lösning i originalinlägg