Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Gör reparation genom att köra Visma assist

Efter installation kommer jag inte in i programmet med mina användaruppgifter. Det kommer upp en ruta att "fel ha uppkommit i programmets konfiguration. Reparera genom att köra Visma Assist från startmeny".

Hur gör jag det? Vilken startmeny - allt är gråmarkerat i programmet

 

Den här trådens innehåll har verifierats och uppdaterats av Visma Spcs 22-10-11

1 SVAR 1
Davor P1
CHAMPION

Gör så här:

 

  • Avsluta visma administration
  • I sökrutan (förstoringsglaset) skriv Visma assiist administration
  • I rutan som kommer upp efter att programmet startat kan du beta av alternativen som finns.
    • Avsluta visma assist efter varje körning
    • starta om datorn när du kört assistenten
    • Starta Visma administration

Är det fortfarande problem efter att alla steg körts igenom är det dags att kontakta supporten.

 

//Davor P