Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hur många rader kan en verifikation innehålla?

Jag ska flytta över vår bokföring från ett äldre bokföringsprogram till Visma och behöver därför göra en mängd transaktioner för att kunna komma igång. Jag behöver därför veta hur många rader en verifikation kan innehålla? Eller är det obegränsat antal rader? Mvh Angelica

 

Den här frågans innehåll har verifierats och uppdaterats av Visma Spcs 22-10-13

5 SVAR 5
sivlai
MEDLEM

Antar att du blir stoppad om det inte går att göra fler rader. Personligen gör jag löner åt ett företag som har mängder med resultatenheter och projekt, så den verifikationen är på 1 1⁄2 sida, har ej räknat raderna, och det är inga problem.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej, tack för svar. Jag har drygt 10 exel-blad som jag skulle vilja köra in som en verifikation. Är rädd för att det blir för många rader. 
Fd medlem
Inte tillämpbar

Finns det möjlighet att ta ut en SIE-4 fil från det gamla programmet? I så fall är det bara att köra in den i ditt nya program så får du med alla verifikationer som du har skapat i det gamla programmet.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Är ett supergammalt dos-program som vi jobbat i så det går dessvärre inte. Men tack för svar!
Helena Andersson
ANSTÄLLD

Hej!
Det är i stort sätt helt obegränsat. Varje verifikation kan innehålla 2,4 miljarder rader.