Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

juliaekdahl
MEDLEM

Installation av säkerhetskopia

Hej, 

Jag försöker läsa in en säkerhetskopia som jag fått från redovisningsbyrån i Visma administration 1000. 

Får felet "läsfel"  - vad kan felet vara? 

 

Den här frågans innehåll har verifierats och uppdaterats av Visma Spcs 22-05-31

1 SVAR 1
Agnes Ohrling
COMMUNITY MANAGER

Hej @juliaekdahl ,

 

Att du får ovan nämnt felmeddelande kan bero på lite olika saker. Dels kan det bero på om du arbetar i en äldre version (2017.0 eller tidigare) och om säkerhetskopian du försöker läsa in är tagen i en nyare version. Det skulle också kunna bero på att säkerhetskopian/filen är skadad och inte går att läsas in på grund av det. Så i ditt fall skulle jag rekommendera att du kontaktar vår kunniga support så att de kan få koppla upp i ditt program och hjälpa dig att kika på vad det är som orsakar detta. Jag länkar till vår kontaktsida där du hittar alla uppgifter samt våra öppettider för respektive program. 

 

Jag hoppas detta hjälper dig i din fråga. Du är varmt välkommen att återkoppla i tråden med lösningen, förhoppningsvis kan det hjälpa en annan användare i en liknande situation i framtiden 🙂 

 

Ha en fin helg! 

 

/Agnes 

 

 

Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂