Hej, vår kund har Visma Admin via Byråstöd, katalogen för ett företag "F" ligger på en nätverksdisk "Z:" "utanför" standardkatalog för Visma Admins företag.
När vi via Visma Admins integrations-API försöker öppna företag "F" med sökväg "Z:" får vi felkod 116, alltså "fel sökväg". Vi kan öppna andra företag som ligger i standardkatalog på "C:" via API.
1) Kan inte API öppna företag i Visma Admin när denna ligger innanför Byråstöd?
2) Stöds inte access över nätverksdisk via Visma Admins API?
3) Annat känt fel?
Mvh Thomas, Itancan AB
Löst! Gå till lösning.
Hejsan Thomas!
Såklart ska du få hjälp med detta!
För att du ska få så bra och korrekt hjälp från början är du varmt välkommen att kontakta mina kollegor för frågor gällande API, du når dem på api.support@vismaspcs.se. Dem kommer ta hand om dina frågor så du kommer vidare.
Ha en fortsatt fin dag! 🙂
/My
Tack! Problemet var relaterat till ommappad disk. Bra support, tack!
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.