Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Integrations-API Visma Admin + Byråstöd

Hej, vår kund har Visma Admin via Byråstöd, katalogen för ett företag "F" ligger på en nätverksdisk "Z:" "utanför" standardkatalog för Visma Admins företag.

När vi via Visma Admins integrations-API försöker öppna företag "F" med sökväg "Z:" får vi felkod 116, alltså "fel sökväg". Vi kan öppna andra företag som ligger i standardkatalog på "C:" via API.
1) Kan inte API öppna företag i Visma Admin när denna ligger innanför Byråstöd?
2) Stöds inte access över nätverksdisk via Visma Admins API?

3) Annat känt fel?

Mvh Thomas, Itancan AB

2 SVAR 2
My Janhall
ANSTÄLLD

Hejsan Thomas! 

Såklart ska du få hjälp med detta!
För att du ska få så bra och korrekt hjälp från början är du varmt välkommen att kontakta mina kollegor för frågor gällande API, du når dem på api.support@vismaspcs.se. Dem kommer ta hand om dina frågor så du kommer vidare.

Ha en fortsatt fin dag! 🙂 
/My 

 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack! Problemet var relaterat till ommappad disk. Bra support, tack!