Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Skicka ett meddelande när jag skickar en faktura med e-post

Kan jag skicka ett meddelande när jag skickar en e-post faktura med Visma Förening?

4 SVAR 4
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Lilien!

Du kan skriva ett meddelande i mejlet när du väljer E-post när du skriver ut fakturan. Du får upp e-postmeddelandet innan du skickar och här kan du skriva vad du vill.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Mita,
Tack för ditt svar!
Jag har gjort det men måste då skriva in meddelandet en och en.
Vad jag undrar är om man kan skicka automatiskt samma meddelande med alla e-poster.
Till Jul hade jag skickat det så: en och en.
Jag har lagt in hela mitt meddelande som en "signatur". I Outlook inställningarna har jag lagt in att denna "signatur" ska gå med varje nytt meddelande. Jag har testat det, men när jag sedan skickar fakturan då kommer inte signaturen med.
Det måste vara någon inställning som ni har i Visma som gör att Outlook inte betraktar er e-post som ny.
Hoppas du kan svara på detta
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej igen!

Jo, du kan när du får upp fakturan i din Outlook välja att infoga din signatur. Som default skapas mejlet i format Oformaterade text, så om du har en signatur som kräver html-format väljer du först Formatera text - HTML. Sedan väljer du Infoga - Signatur och väljer den signatur du vill ha med. 

Vi har ett önskemål sedan tidigare om detta, om det är så att du vill gå in och gilla denna idén - Ändra signatur när man skickar dokument
Vi har även ett önskemål om att mejlet ska skapas i html-format, så vill du påverka ska du gilla även denna idé -Ändra utseende på automatgenererade mejl.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack för ditt svar!
Nu har jag suttit och tryckt 412 gånger infoga signatur och skicka!
Hoppas nästa år jag kan bara tryckta skicka utan att redigera!
Mvh,
Lilien