Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
NY MEDLEM

Kundundersökning

En av min kunder blev idag uppringd av Visma. Han fick bl a frågan om han var nöjd, vilket han är. MEN, de bevärdigade sig inte med att fråga vilken version han använder. Till saken hör att han använder den "gamla" dBase-versionen 2017.0. Så det svaret kanske inte ger så mycket info om hur era kunder ser på den nya versionen. Jag skulle själv ge 2017.0 ett högt betyg, men 2018.2 får inte något högt betyg av mig (än i alla fall).
Hur tänker ni där?
5 SVAR 5
NY MEDLEM

Re: Kundundersökning

Bra fråga, inväntar ivrigt svaret 🙂 !
Highlighted
ANSTÄLLD

Hejsan!

Jag har kontrollerat här om vi just nu håller på med kundundersökning där vi ringer upp våra kunder och vad jag fått fram så är det ingen speciell undersökning på det viset. Men har man varit i kontakt med vår Support så blir man automatiskt uppringd, där vi bland annat undrar om ärendet blivit löst och hur man upplevde den hjälp man fick. Kanske så att din kund blivit uppringd i samband med att de laddat ner en demo på programmet från vår hemsida - då kontaktar vår försäljningsavdelning dessa kunder.   

Härligt att du gillar version 2017.0, sista versionen för dBase. Förra veckan släppte vi version 2018.3 av Administration där vi ytterligare har förbättrat prestandan SQL-versionen. Läs mer i Versionsnyheterna.
NY MEDLEM

Jo om man har varit i kontakt med support blir man uppringd, men det är av en automatisk telefonsvarare där man svarar med knapptryckningar, detta var en person som ringde upp. ingen demonedladdning heller.
Jag har laddat ner 2018.3 och det finns en del "roliga" buggar kvar där också. Dessutom inget nytt om "kommatecken på ny rad för samma konto i registrering av verifikationer" uselt
NY MEDLEM

Kollade med kunden, han hade inte varit i kontakt med Visma utan blev uppringd helt apropå.
NY MEDLEM

Hej

Som vi nämnt ovan så finns det en del kundundersökningar där undersökningarna i sig har en rad olika syften.

Vi är också medveten om de brister som finns i programmet som vi ständigt arbetar med för att skapa ett mer användarvänligt program. Vi är tacksamma för att ni hör av er och forumet är ett bra ställa att lämna önskemål på vad just ni som arbetar i programmet önskar för förändring. 

Ha en fin dag!
Mia