Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted
NY MEDLEM

Ladda ner programfil

(uppdaterad av Tinna Gunnarsson MODERATOR ‎2020-01-28 11:14 )

Försöker installera programmet på ny dator. Gamla CD:n med programmet var för gammal. Jag uppmanades ta bort det gamla och ladda ner ny programvara från hemsidan. Var hittar jag denna?

5 SVAR 5
Highlighted
FD ANSTÄLLD

Re: Ladda ner program - Förening

Hej Bruno!
Programmet finns att ladda ner under Support - Ladda ner.
/Elin
Highlighted
NY MEDLEM

När jag loggar in och ladda hem "min" version av Visma Förening står det: Hittade inga tillgängliga program ... När jag avslutade servisavtalet sades det att jag alltid hade tillgång till den version av Visma Förening som gällde vid den aktuella tidpunkten. Hur får jag tag i version 5.2? 
Highlighted
FD ANSTÄLLD

Hej Magnus B! Du kan mejla till avtal@vismaspcs.se för att få tillgång till en äldre version.

Med ett serviceavtal får du tillgång till:

• Fri support

• Uppdateringar av ditt program

• Tillgång till våra smarta tjänster

/Elin
Highlighted
NY MEDLEM

Det här svaret skapades från ett sammanslaget ämne som hette Visma Förening 5.4.

Jag kan inte ladda ner Visma Förening på till föreningens dator. Det räcker väl inte med att ta säkerhetskopia och systemsäkerhetskopia? Programmet är köpt utan avtal.
Highlighted
MODERATOR

Hej Teklatilda!

Du kan mejla till avtal@vismaspcs.se för att få tillgång till en äldre version. När du sedan installerat programmet så är det en säkerhetskopia och en systemsäkerhetskopia du behöver för att få in dina uppgifter. 

Med ett serviceavtal får du tillgång till:

• Fri support

• Uppdateringar av ditt program

• Tillgång till våra smarta tjänster
//Linnea