Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Mari-Ann
NY MEDLEM

Ladda ner programmet efter datorkrasch

Hej. Min dator kraschade så jag har köpt en ny jag hade visma 500 innan vill gärna ha samma hur gör jag för jag hade bara säkerhet i datorn inte på usb. Mvh mari-Ann Andersson

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Mari-Ann!

Det är alltid lika bedrövligt när datorer kraschar och jag beklagar att du råkat ut för detta. Har du fått hjälp att återskapa något från den gamla datorn? Annars blir det ett lite mer bekymmersamt läge eftersom du skriver att du saknar backup på USB-minne eller liknade. 

 

Själva programmet kan du alltid ladda ner på sidan Ladda ner/uppdatera men för att fortsätta där du slutade fakturera/bokföra så hoppas jag verkligen att du kan få hjälp att återskapa datan från den kraschade hårddisken. Om du inte redan har gjort det så ta kontakt med en datafirma och se vad de kan rädda från den kraschade disken. 

 

Sedan kanske det vore bra att fundera på om du skulle passa på att göra ett programbyte till Visma eEkonomi där man slipper både installationer och att ta säkerhetskopior. Det finns mer information även om det på sidan Ladda ner/Uppdatera

 

Hoppas att det löser sig på bästa sätt och bara hör av dig om du har några ytterligare frågor och funderingar så hjälper vi dig gärna.

//Tinna