Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Maila underlag direkt till Visma Administration utan att gå via app i mobilen

Vi har ett stort antal PDF:er med underlag som ska till Visma Administration. Vi kan maila in dom med automatik men det är alltför tidsödande att ta upp var och en i appen för att sedan skicka dom. Det borde gå att maila direkt till Administration.

8 SVAR 8
Davor P1
CHAMPION

Finns 2 vägar att gå.

Inläsning via AUTOINVOICE eller externa program via integration.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack för svar!
Låter bra. Var kan jag lära mig om dessa vägar?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Borde inte behövas ett externt program kan jag tycka för att på ett enkelt sätt kunna skicka underlag direkt till programmet.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Är det underlag för manuella verifikat eller är det leverantörsfakturor i pdf? Var får ni underlagen från, kommer de skickade till er eller hämtar ni själva?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Vi har kvitton men också in- och utgående fakturor. Allt scannas per automatik till PDF-filer. Det ska vidare till vår redovisningsbyrå. Till slut ser vi resultatet i Ekonomiöversikt.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Gå gärna in och kika på den här tråden där samma önskemål kommit upp att mejla underlag direkt till programmet utan att gå via Visma Scanner appen: https://forum.vismaspcs.se/visma_spcs/topics/koppla-underlag-utan-att-dem-hanters-i-mobilen
Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack för tips om läsning. Hur ligger det till med införande?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Som beskrivs i den forumstråden arbetar vi med detta. Följ den gärna så får du automatiskt mejl när vi uppdaterar med status. Vi uppdaterar med information när vi vet mer om tidplanen. 🙂