Hej,
Sedan en uppdatering för ett tag sedan har en märklighet uppstått. När jag minimerar programfönstret i min sekundära skärm kan jag inte få upp det igen? Måste stänga och starta om sessionen?
Mvh
Mikael
Hej, om det är samma problem som jag hade så kan du läsa här:
Hej,
Ser ut att vara samma problem.
Jag löste det genom att välja att visa aktivitetsfältet på alla bildskärmar.
Det måste vara någon drivrutin eller nåt Visma missat att anpassa sig till, har aldrig upplevt det med något annat program.
Mvh
Hejsan!
Jag kan återskapa det problem du beskriver gällande två skärmar. Det verkar vara problem i en tredjepartskomponent som Administration använder. Detta ska vi försöka lösa det tillsammans med dem, förhoppningsvis redan till kommande version.
/Helena
Eftersom det är ett ganska irriterande problem är det bra att ni tar tag i det.
Tack för det!
Men eftersom jag upptäckt att det är ganska bra att ha aktivitetsfältet aktivt i båda fönstren är det inget akut problem för mig längre.
Hej, är detta löst med uppdatering?
Vi har samma problem, använder dock version 2019.3 just nu.
Hej @Fd medlem
Du kan uppdatera till senaste versionen av Visma Administration så ska det vara löst. 🙂
/My
Copyright 2023 Visma Spcs. All rights reserved.