Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Musmarkören antingen kundnummer eller i kundnamnsrutan

Vid fakturering vill jag ha musmarkören på kundnamnet och inte på rutan med kundnummer. Man har mestadels INTE kundnumret i huvudet men däremot vad kunden heter. Skulle vilja ha det som ett alternativ vilken ruta markören skall börja i - antingen kundnr först eller kundnamn först.

5 SVAR 5
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej! I Kundnr fältet kan du ställa in att du vill söka på namn istället för numret. Detta gör du enkelt genom att byta till Namn i listan som visas i fältet, som i mitt exempel nedan. 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack , det underlättar !  Vad jag oxå tackar för, när jag råkade 'springa' på Visma Youtubes-filmer - DÄR har jag lärt mig mycket. Varför ger ni ingen info om att dessa finns till ?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej igen!

Om du söker i hjälpen med hjälp av Sök-rutan längst upp till höger i programmet får du träffar på  Skriven hjälp, Filmer och Forumstrådar. Synd att du inte sett dessa tidigare men kul att höra att de var till hjälp 🙂



Fd medlem
Inte tillämpbar

Satt sent en kväll ( dåligt i tv ) och kollade på frugans ipad Googla på Visma och fick då upp Youtubefilmer som förslag - satt nog i en timma och bara tittade lyssnade spola tillbaka och kollade igen - till frugans förargelse - måste du kolla jobb NU ??
Alla filmer var bra utom avslutningen - " ha en trevlig dag " - DET blev jag trött på  🙂
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hejsan!

Jag inser att när man tittar på flera filmer känns det upprepande att varje gång höra detta. Vi tar det med oss och ska försöka variera oss i fortsättningen.

Tack för dina synpunkter 🙂