Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
rejmyre12
NY MEDLEM

När jag har bokfört en verifikation, så registreras den inte

(uppdaterad av Tinna Gunnarsson MODERATOR ‎2020-06-01 12:49 )

Varför registreras inte en transaktion som jag har bokfört? Är det något med nummerserien. Nya verifikationen ska ha nr 1100. ADM.2000 nät använder vi.

1 SVAR 1
Carl Cipranic
FD ANSTÄLLD

Re: När jag har bokfört en verifikation, så registreras den inte - Administration

Hejsan!

Det låter konstigt, verifiaktionsnummer skall inte spela någon roll där!
Hur går du tillväga när du skapar din verifikation??

Vanligtvis lägger ma in konton i debet och  kredit och klickar på Registrera knappen ner till i verifikationen för att den skal registreras och sedan skall du kunna hitta den i verifikationslistan.
Kontrollera att du inte lagt till ett urval, samt försök att söka upp verifikationen i listan.

/Carl