Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Ordernummer i listan fakturasammandrag

Jag har skrivit ut en lista som heter Fakturasammandrag. Jag vill ha med ordernumret i den listan. Hur gör jag då?

4 SVAR 4
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Monica!

Tyvärr går det inte att få med ordernumret på denna utskrift. I programmet under Arkiv -Mallar/Rapportgeneratorer finns det en rapportgenerator där man kan bygga rapporter själv. Tycker du att du inte har tid med att sätta dig in i denna funktion kan du köpa en rapport av någon av våra partners, du hittar dem här.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej och tack för svar. Er rapportgenerator är väldigt krånglig, men jag har ändå gjort ett försök att skapa en egen lista. Det vore bra om man kunde utgå från en lista som redan finns, t ex i detta fall den lista jag nämner ovan. Men den möjligheten verkar inte finnas:(
Kan man få hjälp med rapportgeneratorn av supporten? Jag har skapat en rapport men kan inte få någon summering i den. Dessutom verkar det inte gå att ta bort och lägga till fält i den lista jag skapat. Hittar inte den funktionen någonstans.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hejsan!

Tyvärr ingår det inte support på rapportgeneratorn utan vi hänvisar till Skrivna hjälpen och till Skapa rapporter. Rapportgeneratorn tar lite tid att lära sig och det är därför vi har alternativet att köpa en rapport av våra partners, om du vill ha en rapport som inte finns som standard i programmet. Länk till Våra partners.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Det här svaret skapades från ett sammanslaget ämne som hette Ert ordernr syns inte på fakturasammandragen..

Ert ordernr syns inte på fakturasammandragen. Skulle behöva skicka ett fakturasammandrag till en kund. Kunden vill då även se märkningen på sina fakturor. Vi lägger märkningarna på er ordernr. Hur kan jag få med det till kunden?