Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Annika36
UTFORSKARE

Periodisk sammanställning svårhittad.

Är det fler än jag som har lite svårt att hitta var Periodisk sammanställning finns?

Det känns inte självklart var man ska leta, tycker jag.

Till råga på allt så är det ännu svårare att hitta sökvägen till att skicka filen på Skatteverkets hemsida. När det gäller momsrapport och AG-deklaration är det ju inga problem men detta har jag alltid svårt att hitta.

Någon som har tips om ifall det går att lägga upp genvägar eller liknande?

/Annika

2 SVAR 2
Moa Lundberg
CONTENT PRODUCER

Hej Annika! 

EU periodisk sammanställning skriver du ut via Utskrifter – Offert Order Faktura - EU periodisk sammanställning.

Du kan läsa mer i vår skrivna hjälp: EU Periodisk sammanställning. Denna förklarar väldigt bra hur du går tillväga och är bra att ha till hands när det är dags att göra sammanställningen.

 

Vad det gäller sökvägen så kan du lägga in sökvägen när rutan EU - Periodisk sammanställning kommer upp. Sökvägen sparas för kommande sammanställningar också - så du behöver inte lägga in den varje gång du gör en periodisk sammanställning. 
 

Det går inte att skapa egna genvägar i Administration.

Mvh

Moa

Hej

Tack för svar. Det var ju inte det att jag aldrig kan hitta dit utan att det tar lång tid innan jag kommer ihåg var det är. Nu lyckades jag i alla fall lägga in utskriften på snabbåtkomsten så nästa gång går det bättre 🙂

Mvh

Annika