Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
lr____1
NY MEDLEM

Postadress och Valutakonto/ficka hämtas ej från leverantörsregister

(uppdaterad av My Janhall MODERATOR ‎2021-02-12 16:24 )

Vi betalning till utland (IBAN) krävs mottagarens adress. Denna följer inte längre (v2020.31) med från leverantören. Tillika följer inte Valutakonto/ficka med från leverantören.

 

Nu måste jag tyvärr gå in på samtliga betalningar och ange detta manuellt.

 

Önskar fix snarast!

1 GODKÄNT SVAR

Godkända lösningar
Jenny Sjöström Sannéus
APPLICATION SPECIALIST

Svar: Postadress och Valutakonto/ficka hämtas ej från leverantörsregister

Hej!

 

Idag har vi släppt en ny version av Visma Administration, 2021.0. I den versionen ska det vara löst att valutaficka samt adressen följer med som den ska till själva betalningen. 

Du når versionen via Ladda ner. 

 

Ha en det fint!

/Jenny

Visa lösning i originalinlägg

2 SVAR 2
Jenny Sjöström Sannéus
APPLICATION SPECIALIST

Svar: Postadress och Valutakonto/ficka hämtas ej från leverantörsregister

Hej!

 

Tack för uppmärksamheten, vi undersöker detta och återkommer så fort vi har mer information. 


Ha en fin dag!

Jenny Sjöström Sannéus
APPLICATION SPECIALIST

Svar: Postadress och Valutakonto/ficka hämtas ej från leverantörsregister

Hej!

 

Idag har vi släppt en ny version av Visma Administration, 2021.0. I den versionen ska det vara löst att valutaficka samt adressen följer med som den ska till själva betalningen. 

Du når versionen via Ladda ner. 

 

Ha en det fint!

/Jenny

Visa lösning i originalinlägg