Vi betalning till utland (IBAN) krävs mottagarens adress. Denna följer inte längre (v2020.31) med från leverantören. Tillika följer inte Valutakonto/ficka med från leverantören.
Nu måste jag tyvärr gå in på samtliga betalningar och ange detta manuellt.
Önskar fix snarast!
Löst! Gå till lösning.
Hej!
Idag har vi släppt en ny version av Visma Administration, 2021.0. I den versionen ska det vara löst att valutaficka samt adressen följer med som den ska till själva betalningen.
Du når versionen via Ladda ner.
Ha en det fint!
/Jenny
Hej!
Tack för uppmärksamheten, vi undersöker detta och återkommer så fort vi har mer information.
Ha en fin dag!
Hej!
Idag har vi släppt en ny version av Visma Administration, 2021.0. I den versionen ska det vara löst att valutaficka samt adressen följer med som den ska till själva betalningen.
Du når versionen via Ladda ner.
Ha en det fint!
/Jenny
Copyright 2023 Visma Spcs. All rights reserved.