Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Lars Radler
NY MEDLEM

Postadress och Valutakonto/ficka hämtas ej från leverantörsregister

Vi betalning till utland (IBAN) krävs mottagarens adress. Denna följer inte längre (v2020.31) med från leverantören. Tillika följer inte Valutakonto/ficka med från leverantören.

 

Nu måste jag tyvärr gå in på samtliga betalningar och ange detta manuellt.

 

Önskar fix snarast!

1 GODKÄNT SVAR
Jenny Sjöström Sannéus
APPLICATION SPECIALIST

Hej!

 

Idag har vi släppt en ny version av Visma Administration, 2021.0. I den versionen ska det vara löst att valutaficka samt adressen följer med som den ska till själva betalningen. 

Du når versionen via Ladda ner. 

 

Ha en det fint!

/Jenny

Visa lösning i originalinlägg

2 SVAR 2
Jenny Sjöström Sannéus
APPLICATION SPECIALIST

Hej!

 

Tack för uppmärksamheten, vi undersöker detta och återkommer så fort vi har mer information. 


Ha en fin dag!

Jenny Sjöström Sannéus
APPLICATION SPECIALIST

Hej!

 

Idag har vi släppt en ny version av Visma Administration, 2021.0. I den versionen ska det vara löst att valutaficka samt adressen följer med som den ska till själva betalningen. 

Du når versionen via Ladda ner. 

 

Ha en det fint!

/Jenny