I bland "fastnar" mitt Administration 2000 minimerat i aktivitetsfältet. Programmet har minimerats (se bild), och går inte att maximera genom att klicka på det.
Inga andra program gör på detta sätt.
För att kunna återgå till programmet måste jag högerklicka, välja "Stäng fönster" och sedan starta om programmet.
Någon annan som har sett detta?
Detta händer även mig men jämna mellanrum och är högs irriterande. Visst måste detta vara en bugg.
Jag tror många inte meddelar när sånt händer för det tar tid att kontakta supporten.
Går snabbare att bara starta om.... Här händer det flera gånger varje vecka.
Hej Lina,
Om det händer så pass ofta hos er och ni har felsökt själva i er miljö så rekommenderar jag att du tar dig tid att höra av dig till oss nästa gång det uppstår. Vi vill ju precis som ni att allt ska fungera som det är tänkt. Välkommen att ta kontakt med supporten så får vi kolla på det.
/Tinna
Jag gjorde ju det nu genom att kommentera detta här. Det roliga var att när jag satt i ett annat ärende med Visma nyss kom min kollega in här och berättade att hans fönster minimerar sig med jämna mellanrum. Det är ju precis detta. Han har inte heller kontaktat er om detta. Linnéas tips ovan fungerar så vi gör så så länge då vi har andra ärenden som går före just nu men ni måste få veta att det blir såhär...
Hej Lina,
Bra att Linneas tips gör att ni kommer vidare och tack för att du hörde av dig. Förstår att det är frustrerande och jag har ställt frågan igen till några av mina kollegor som arbetar med tekniska frågor och fick svaret att vi har ett antal kunder som upplever att det blir såhär men att vi inte ser att det finns någon lösning i själva programmet utan i den egna miljön. Skulle vi upptäcka något annat så kommer vi att uppdatera här i tråden.
/Tinna
Copyright 2021 Visma Spcs. All rights reserved.