Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Råkat lägga in 1 år gammal faktura!

Hej! adm 2000, version 2017,0. Har klarat av konststycket att lägga in 2 leverantörsfakturor och 2 krediter till dem med fakturadat 2/12 2016 o FFallodatum 29/12 2017, nu ett år senare! Får ju inte gå in i 2016 så bäst ta bort dessa som såklart är med nu på avstämningen?

3 SVAR 3
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej,
Har du journalfört alla posterna? Om inte kan du ju ändra datum på dem. Jag förstår inte riktigt om du bokfört alla 4 posterna först nu eller om några legat med sedan tidigare... 

/Annica
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej! Upptäckte vid avstämning i början på januari nu, journalförda tyvärr. Har två andra som betalades rätt i dec 2016, o dessa skulle matcha bort två som blev fel först!

Går ej makulera när de hör till 2016 el vad göra? 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Så - om jag förstår dig rätt har du 2 öppna fakturor och 2 öppna kreditnotor som totalt sett tar ut varandra? Du borde kunna kvitta dem mot varandra per 171231 oavsett faktura- och förfallodag, eller hur? Har du testat detta? Eller är det så att de inte tar ut varandra? Kan du ge lite mer detaljer så kanske det är lättare att föreslå nån lösning. T ex ge datum och belopp på de som blivit fel.

/Annica