Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Kontrollera Autoinvoicefaktura innan den skickas

Jag skulle vilja att de fakturor som går via Autoinvoice inte skickas förrän man godkänner utskriften. Så har man chansen att kontrollera att fakturorna blev rätt innan de skickas iväg. Vi kontrollerar att fakturorna blev rätt med de fakturakopior som vi behåller. Jag kontrollerar fakturan med följesedlarna och kan på så sätt se att jag har fått med alla. När jag har kontrollerat godkänner jag utskriften. Om det då är fel på en faktura som ska gå via Autoinvoice borde man kunna stoppa den då, säga att utskriften inte blev bra, göra ändringar, skriva ut igen och vid godkännande av utskriften skickas fakturorna. Att förhandsgranska alla fakturor och sen skriva ut de känns som onödigt arbete.

1 SVAR 1
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej,

Skulle det hjälpa dig tillsvidare om du istället valde Provutskrift när du vill skriva ut dem för att kontrollera fakturorna? På ett sådant sätt, går inte fakturorna iväg via Autoinvoice och det blir inte heller någon bock i skriv ut. När du sen har godkänt fakturorna, väljer du Skriv ut/skicka istället och fakturorna går då iväg via Autoinvoice.

Tack för ditt förslag.