Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted
NY MEDLEM

Re: Släcka gamla kundfakturor - Administration

dessutom så känner jag inte igen  layouten då  jag har visma 2000 ver 5,21

/thomas
Highlighted
ANSTÄLLD

Hej!

Ja, du måste gå in och registrera alla dessa fakturor som betalda för att de ska "släckas" i programmet. Kundreskontralistan visar alla obetalda fakturor vid det datumet du fyller i så fakturorna måste vara slutbetalda för att de ska försvinna.

Den programversionen du har är väldigt gammal så du bör uppdatera till den senaste versionen för att få det nya utseendet och få tillgång till alla nya programfunktioner. Har du serviceavtal hittar du den senaste versionen när du loggar in på vismaspcs.se och klickar på Support - Ladda ner program.

I den programversionen du har hette programfunktionen Manuell registrering av bokföringsorder.

/Johan
Highlighted
NY MEDLEM

Hej

jag vill undvika att boka bort 2000 fakturor det tar  1 månad, finns det inte ett sätt att släcka alla innan ett visst datum och börja på nytt?
Highlighted
ANSTÄLLD

Det finns tyvärr inget inget sätt att massuppdatera alla fakturor till att bli betalda ett visst datum. Däremot kan du skapa en inbetalningsbunt på ett datum och då plocka upp fakturorna, en i taget på varje rad. 

/Johan
Highlighted
NY MEDLEM

hej

hur görs detta i ver 5,21?

hls thomas
Highlighted
ANSTÄLLD

Hej!

Vi supportar alltid den senaste versionen så vi ser gärna att du uppdaterar programmet.

Här kommer en länk där du kan läsa om hur du uppdaterar till senaste versionen.

/Johan