Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Helen Jonsall
UTFORSKARE

Sortera företag

Hej!

 

Detta kanske verkar lite petigt men jag undrar om man när man loggar in och ska välja företag kan sortera dom i den ordning som man vill? Har företag jag använder dagligen som ligger långt ner i listan osv. Tänker mig att det blir lättare att hitta om dom är sorterad i dom man använder oftast överst 😉

3 SVAR 3
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej Helen!

 

I dagsläget står företagen i alfabetisk ordning och det är tyvärr inte möjligt att ändra uppställningen. Om du inte redan använder dig av sökfunktionen i översikten så kanske det kan hjälpa dig lite?

 

Jag förstår att det skulle vara önskvärt att kunna sortera på de mest aktiva, speciellt om man som i ditt fall har en längre lista över företag som man arbetar med. Vi tar gärna emot detta som ett förbättringsförslag så du är mer än välkommen att skicka in detta till vår utvecklingsavdelning via knappen Förbättringsförslag på Min sida 🙂

 

Varmt välkommen tillbaka till forumet!

/Tinne

Helen Jonsall
UTFORSKARE

Hej! Någonting jag funderade ett tag på var ju om man kunde döpa om företagen med en 1:a först osv. men då blir det så mycket annat som blir fel va? Vill ju inte ha en etta först i företagsnamnet vid andra tillfällen i programmet 🙂 Jag får hålla tummarna att det går att lösa i framtiden. Tack för svar!

Hej Helen!

Ja döper du om företaget och skriver en etta före namnet så kommer det att synas bland annat på på dina fakturor och det vill du ju inte tänker jag. Men precis som min kollega Tinne skrev så lämna jättegärna ett önskemål och så håller vi tummarna tillsammans. 

 

Glad sommar och välkommen tillbaka till forumet

//Tinna