Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

klurifix
MEDLEM

Spårningsval 1 Beställningar på ett Artikelkort

När jag spårar vilka beställningar som gjorts på en artikel får jag enbart upp beställningar som ej är levererade. 

 

Finns det ett sätt att visa alla tillfällen en artikel blivit beställd under spårningsval 1 beställningar? 

 

 

3 SVAR 3
Agnes Ohrling
COMMUNITY MANAGER

Hej @klurifix

 

Tack för att du skriver in :). 

 

Jag har kikat på detta och när en artikel har blivit levererad går den över till följesedel eller faktura och kan då inte spåras längre. I dagsläget finns det alltså tyvärr ingen rapport i programmet för att se levererade artiklar. 

 

Det du skulle kunna göra är att antingen skapa en egen rapport om du har möjlighet för det, eller alternativt kika på vår hemsida för att hitta en kontakt till en av våra partners som kan hjälpa dig att bygga en sådan rapport. Eller kanske är det så att det finns någon annan användare här på forumet som har skapat en liknande rapport som skulle kunna dela en mall? 

 

Jag skulle också kunna flytta över din tråd till vår idéflik här i Visma Administration så att vi kan ta upp det som ett önskemål med vårt team. Vi kikar då på möjligheter för implementation i framtiden. Jag är inte säker på hur prioriteringen ser ut för detta, men det är något vi kan återkomma kring om du skulle vilja ta detta vidare. 

 

Återkom gärna här i tråden om du vill att jag flyttar över detta till vår idéflik eller om du har några fler frågor eller funderingar kring detta. 

 

Önskar dig en fin helg!

 

/Agnes 

Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂

Hej Agnes, vi kan flytta det till Idé fliken. /A 

Hej @klurifix !

 

Vad härligt att höra att du skulle vilja lämna detta som ett önskemål, det tar vi gärna emot. Jag vill passa på att nämna att vi i april i år förändrade vår idéhantering och numera tar vi emot era önskemål direkt inne i produkten. Den här förändringen gjorde vi för att förtydliga och förenkla men också för att idéerna som kommer in ska gå direkt till vår utvecklingsavdelning. Är du nyfiken på att läsa mer om förändringen kan du göra det i inlägget Vi flyttar idéhanteringen från forumet till era produkter. 

 

Du är varmt välkommen att lämna ditt förslag direkt inne i Visma Administration via knappen Förbättringsförslag.  Jag skickar med användartipset Idéhantering i din produkt - tillvägagångssätt och upplägg där du kan läsa mer om hur du lämnar ditt önskemål. 

 

Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att höra av dig i tråden igen!

 

Önskar dig en fortsatt fin vecka!

 

/Agnes 

 

 

 

 

Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂