Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
klurifix
NY MEDLEM

Spårningsval 1 Beställningar på ett Artikel kort

När jag spårar vilka beställningar som gjorts på en artikel får jag enbart upp beställningar som ej är levererade. 

Finns det ett sätt att visa alla tillfällen en artikel blivit beställd under spårningsval 1 beställningar? 

1 SVAR 1
Agnes Ohrling
COMMUNITY MANAGER

Re: Spårningsval 1 Beställningar på ett Artikel kort

Hej @klurifix

Tack för att du skriver in :). 

Jag har kikat på detta och när en artikel har blivit levererad går den över till följesedel eller faktura och kan då inte spåras längre. I dagsläget finns det alltså tyvärr ingen rapport i programmet för att se levererade artiklar. 

Det du skulle kunna göra är att antingen skapa en egen rapport om du har möjlighet för det, eller alternativt kika på vår hemsida för att hitta en kontakt till en av våra partners som kan hjälpa dig att bygga en sådan rapport. Eller kanske är det så att det finns någon annan användare här på forumet som har skapat en liknande rapport som skulle kunna dela en mall? 

Jag skulle också kunna flytta över din tråd till vår idéflik här i Visma Administration så att vi kan ta upp det som ett önskemål med vårt team. Vi kikar då på möjligheter för implementation i framtiden. Jag är inte säker på hur prioriteringen ser ut för detta, men det är något vi kan återkomma kring om du skulle vilja ta detta vidare. 

Återkom gärna här i tråden om du vill att jag flyttar över detta till vår idéflik eller om du har några fler frågor eller funderingar kring detta. 

Önskar dig en fin helg!

/Agnes 

'Forumchef' som älskar allt kommunikation, kundservice och att hjälpa andra. Strävar efter att skapa en varm och härlig gemenskap här inne på Visma Spcs forum tillsammans med er.