Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
ANSTÄLLD

Re: Statistik per artikelgrupp och kundkategori - Administration

Hej igen Lotta, det närmaste jag kan komma är att använda rapporten Fakturasammandrag - Artiklar, som finns att ladda ner på vår hemsida. Lägger man till fler urval i den rapporten i Rapportgeneratorn så går det att begränsa den mycket mer för att exempelvis få ut uppgifter om artiklar från en viss huvudleverantör i kombination med kundkategori. Jag skickar ett exempel till dig på mejlen. 🙂
NY MEDLEM

Hej Helene,
Toppen! Jag har gjort om lite i utseende på rapporten och fått den precis som jag vill ha den 🙂 Tack så mycket för hjälpen!
Mvh
Lotta
NY MEDLEM

Behöver också få fram detta - blir svårt att rapportera till FTI utan denna funktion! 

Hej Trikem10,

För att lösa detta behöver du antingen arbeta i Visma Administration 2000 och göra justeringen i rapportgeneratorn själv eller så får du kontakta någon av våra duktiga partners som kan bygga en rapport åt dig. Väljer du att försöka själv så kan du kanske ha användning av programhjälpen och avsnittet Skapa rapport via rapportgeneratorn

Vill du komma i kontakt med en av våra duktiga konsulter? Sök upp dem på kartan längst ner på sidan partners och återförsäljare eller ring oss på 0470-70 61 70 så hjälper vi dig hitta rätt.

/Tinna