Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted
NY MEDLEM

Tar evigheter att få support från er

Jag har nu i två veckors tid försökt att få en kund uppkopplad i mitt administration med autoinvoistjänsten. Att ringa er är omöjligt. Har kunder inbokade och behöver komma fram inte sitta i telefonkö och vänta när kunderna hänger på låset. När jag väl kommer fram ska ni fixa detta men nej! Inte fixat. Det går ej att maila er vilket är oerhört frustrerande. För ett par år sedan var det lätt att nå er.

Jag undrar om ni inte vill ha nöjda kunder eftersom ni stänger de mest naturliga kommunikationsvägarna. Chattroboten är ju en hit. Det är helt omöjligt att prata med en maskin. Som att prata med en vägg. Är oerhört frustrerande. Jag använder er support max 2 ggr per år. 

Eftersom det tar så fruktansvärt lång tid att få hjälp så tappar jag i min tur kunder vilket gör mej oerhört irriterad. Ni får skärpa till er och inte bara avsluta ärendena utan att återkoppla att det fungerar. Jag ska inte behöva jaga er som en **bleep** och sitta i en växel utan att komma fram i rimlig tid.

1 SVAR 1
Highlighted

Re: Tar evigheter att få support från er

Hej Katarina,

Beklagar att din upplevelse av oss inte blev som du hoppats. Januari är den månad på året då våra kunder kontaktar oss mest och vi gör vårt bästa för att bemöta detta behov genom att öka våra öppettider och erbjuda chattsupport även på helgerna i januari. 

Det är inte så här våra rutiner ska se ut och för att säkerställa att du har fått hjälp ber jag en kollega kontakta dig under dagen. 

Vi tar självklart till oss av dina synpunkter och jobbar för att ge dig en bättre upplevelse nästa gång. 

/Tinna