Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

h-matson
MEDLEM

Tidsplan serverproblem?

Hej
Jag har varit i kontakt med supporten två ggr under dagen ang Advisor Connect. Jag får felkod 100, "Ogiltlig e-post/lösenord till vismaspcs.se" när jag öppnar Admin via Advisor Connect. Bägge gångerna så fick jag svaret att det var en server på Visma som låg nere och det skulle ta någon timme. Det fungerar fortfarande inte. Det finns ingen info här på forumet och på status.visma.co så är alla system gröna. Har ni någon plan? Jag behöver komma igång...

4 SVAR 4
Jonas Wennerberg
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

Hej, får ett liknande felmeddelande i Visma administration och koppling till Visma kundfakturering fungerar inte. 

Hej Jonas! 

 

Du får gärna följa denna tråd för uppdatering kring detta:

https://forum.vismaspcs.se/t5/Kanda-fel-i-Visma-Administration/Driftstorning-16-1-synkronisering-av-...

Fd medlem
Inte tillämpbar

Problemet ska vara löst men de inbetalningar som gjordes i Webbfakturering kommer inte över till Administration 2000

Hej Cornelia,

 

Det gått ett par dagar du skrev ditt inlägg så jag vill börja med att kontrollera om du har fått det att fungera nu? Vet att det blev lite fördröjningar i samband med problemet men nu bör du ha fått in dina inbetalningar. Om du inte redan löst det vill jag be dig att synkronisera igen. Har detta ingen effekt behöver dukontakta supporten så hjälper vi dig gärna. 

 

Ha en fin dag! 

/Tinna