Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted
NY MEDLEM

Uppdraget kan inte återkallas när det är under uppdatering - Administration

Jag vill ta bort en kundfaktura som gått via Autocollect. Jag får dock hela tiden meddelandet "uppdraget kan inte återkallas när det är under uppdatering", och kommer därför inte vidare. Hur får jag bort fakturan??
1 SVAR 1
APPLICATION SPECIALIST

Re: Uppdraget kan inte återkallas när det är under uppdatering - Administration

Hej Stalbygg
Du kan återkalla uppdraget så fort uppdateringen är klar, är det länge sedan du skickade upp din faktura? Det tar normalt något dygn från det att fakturan skickas upp tills den har rätt status.  Om du går in på tjänsten AutoCollect och klicka in på fliken 2 Pågående uppdrag, sedan tillbaka till fliken 1 Skapa uppdrag. Får du då ett meddelande om att tjänsten blivit uppdaterat? Om inte så bör du kontrollera att du är riktigt inloggad på Min Sida, får du meddelandet så ska fakturan få statusen Skickad.