
Fd medlem
Inte tillämpbar
2018-01-29
09:52
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2018-01-29
09:52
Uppdraget kan inte återkallas när det är under uppdatering
Jag vill ta bort en kundfaktura som gått via Autocollect. Jag får dock hela tiden meddelandet "uppdraget kan inte återkallas när det är under uppdatering", och kommer därför inte vidare. Hur får jag bort fakturan??
Svara
1 SVAR 1

Fd medlem
Inte tillämpbar
2018-02-06
10:07
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2018-02-06
10:07
Hej Stalbygg
Du kan återkalla uppdraget så fort uppdateringen är klar, är det länge sedan du skickade upp din faktura? Det tar normalt något dygn från det att fakturan skickas upp tills den har rätt status. Om du går in på tjänsten AutoCollect och klicka in på fliken 2 Pågående uppdrag, sedan tillbaka till fliken 1 Skapa uppdrag. Får du då ett meddelande om att tjänsten blivit uppdaterat? Om inte så bör du kontrollera att du är riktigt inloggad på Min Sida, får du meddelandet så ska fakturan få statusen Skickad.
Du kan återkalla uppdraget så fort uppdateringen är klar, är det länge sedan du skickade upp din faktura? Det tar normalt något dygn från det att fakturan skickas upp tills den har rätt status. Om du går in på tjänsten AutoCollect och klicka in på fliken 2 Pågående uppdrag, sedan tillbaka till fliken 1 Skapa uppdrag. Får du då ett meddelande om att tjänsten blivit uppdaterat? Om inte så bör du kontrollera att du är riktigt inloggad på Min Sida, får du meddelandet så ska fakturan få statusen Skickad.
