Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

grimjack
MEDLEM

Inställningar för utlandsbetalning

Försöker lägga in en utländsk leverantör men saknar allting jag är van vid.
Jämför med ett av mina andra företag (se nedan) och alla rutor i inställningarna som gäller utlandsbetalningar är borta (eller har väl aldrig varit) i det företag jag arbetar i just nu.

Det är väl antagligen någon kryssruta om att tillåta utlandstransaktioner någonstans, men jag kan inte hitta den.

2 SVAR 2
grimjack
MEDLEM

Var det verkligen ingen som visste varför?
Annica Bomstrom
ANSTÄLLD

Hej

Det du behöver göra är att under Arkiv - Företagsunderhåll är att aktivera valuta och språk även på detta företaget. Då kommer du då upp de extra fälten.