Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted
NY MEDLEM

Utskrift fakturor - välja sida? - Administration

Alltså, det här med att skriva ut fakturor. Varför har ni gjort det så krångligt?? Så smidigt det var innan ni ändrade rutinen, nu tar utskrifterna tre gånger så lång tid. Usch, vad trött jag blir.

Hur gör jag när jag har en faktura på 15 sidor där en sida fastnat i skrivaren och behöver skrivas ut igen? Jag vill alltså inte skriva ut hela fakturan och slänga 14 sidor utan jag vill bara välja en sida...

Hälsningar

Jenny

16 SVAR 16
CHAMPION

Re: Utskrift fakturor - välja sida? - Administration

Hej Jenny,
Ett litet ljus i mörkret är väl om du sparar fakturan som pdf. Den kan du ju öppna och välja vilken sida du vill skriva ut.

MVH

Kenneth

Hej!

Skriv ut till bildskärm först, då kommer den vanliga windows-dialogen när du trycker skriv ut.

MVH
Christian
Cash IT
NY MEDLEM

Men! Där kan jag inte välja att skriva ut en viss sida... Alla sidor skrivs ut!
NY MEDLEM

Jo visst, jag kan skriva ut till pdf. Sen öppna dokumentet och välja vilken sida jag vill skriva ut men vilket merjobb! Jag trodde uppdateringarna av programmet skulle underlätta arbetet 😞

NY MEDLEM

I min nya version, Visma Administration 2000/2015.0 finns inte denna ruta längre... Så här ser det ut nu:
NY MEDLEM

Christian, jag uppskattar verkligen att du försöker hjälpa mig! Men den där urvalsfunktionen som du visar är liksom borttagen. Vilket program/version har du?

Tryck på Förhandsgranska istället, så kommer bildskärmsbilden upp. Jag glömde visst bort att jag har en äldre version i skarp drift.
NY MEDLEM

Det blir ingen skillnad, jag kan ändå inte välja vilka sidor jag vill skriva ut. Såhär ser det ut då: