Hej
Helt plötsligt saknar jag visma advisor i min meny, Kan ej hitta det. Jag har även 2 kunder med visma efakturering som jag ej kan bokföra i. Andra versioner av visma funkar som vanligt. Jag har även fått en utbetalning på inbetald faktura som jag ej förstår varför jag fått. Har ni lust att kolla upp detta?
MVH
Cecilia
Gör så att du slår en signal till oss så får du hjälp av supporten. Det låter som om någon inställning har blivit fel eller om det skett ett missförstånd men det ser vi över och löser vi tillsammans.
Välkommen att kontakta supporten.
/Tinna
finns det något telefonnummer? Jag känner att jag behöver prata med någon som hjälper mig
Hej igen!
Om du klickar på länken i mitt förra inlägg så kommer du till kontaktsidan för supporten men jag lägger in telefonnummer och öppettider här också.
0470-70 62 00 och våra öppettider är:
Måndag - Torsdag: 9 - 16.30
Fredag: 9-16
Välkommen!
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.