Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Tobias Karlsson
APPLICATION SPECIALIST

Löst - Problem med att aktivera KYC-tjänst i Advisor

Hej!

 

Just nu har vi problem med att aktivera tjänsten för KYC i Advisor. Detta påverkar inte kunder som redan har startat denna tjänst sedan tidigare. Det är endast problem när tjänsten ska aktiveras för första gången.

 

Vi håller på att felsöka problemet.

 

Vill du få mejluppdateringar? Prenumerera enkelt genom att logga in, klicka på de tre prickarna uppe till höger och välj "Prenumerera." För löpande information om produktincidenter, gå till Driftinfo-fliken och prenumerera via de tre prickarna till höger.

 

1 SVAR 1
Tobias Karlsson
APPLICATION SPECIALIST

Hej!

 

Nu är problemet åtgärdat så det ska fungera att aktivera KYC-modulen igen.

 

/Tobias