Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

kulred
NY MEDLEM

Bokslutsprogrammet

När kommer vi att kunna bifoga revisionsberättelse från en fil för samtidig digital inlämning till bolagsverket, finns i 3-4 program enligt bolagsverkets hemsida men inte i VISMA?

1 GODKÄNT SVAR
Amanda Nygren
CONTENT PRODUCER

Hej @kulred ! 

Att kunna bifoga revisionsberättelse från Visma Bokslut till Bolagsverket är inte planerat för tillfället i tjänsten. Det vi kan rekommendera just nu är att du skickar in revisionsberättelsen från ditt revisionsprogram separat och lämnar in årsredovisningen från Visma Bokslut digitalt till Bolagsverket.

Skulle detta ändras ifall vi ser en ökad efterfrågan för att kunna lämna in revisionsberättelsen på just detta sättet kan prioriteringen förändras, och då kommer jag återkomma om det i den här tråden 🙂 

Önskar dig en fortsatt fin dag!

Mvh

Amanda Nygren 

~Content producer, Byråområdet ~

Visa lösning i originalinlägg

1 SVAR 1
Amanda Nygren
CONTENT PRODUCER

Hej @kulred ! 

Att kunna bifoga revisionsberättelse från Visma Bokslut till Bolagsverket är inte planerat för tillfället i tjänsten. Det vi kan rekommendera just nu är att du skickar in revisionsberättelsen från ditt revisionsprogram separat och lämnar in årsredovisningen från Visma Bokslut digitalt till Bolagsverket.

Skulle detta ändras ifall vi ser en ökad efterfrågan för att kunna lämna in revisionsberättelsen på just detta sättet kan prioriteringen förändras, och då kommer jag återkomma om det i den här tråden 🙂 

Önskar dig en fortsatt fin dag!

Mvh

Amanda Nygren 

~Content producer, Byråområdet ~