Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Faktura, interna anteckningar - Advisor

Vid utskrift av fakturaspecifikation så skulle det vara bra om man fick med de interna anteckningarna så att man där kan se vad man ska skriva i fakturatexten avseende utfört arbete.
5 SVAR 5
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej,

Vilket program gäller det?

Ha en fin helg
/Susan
Fd medlem
Inte tillämpbar

Visma Advisor!
Tibor B
MEDLEM

Än så länge har jag efter drygt 2 år i Advisor ännu inte skrivit ut ett enda fakturaunderlag, och det ska jag försöka fortsätta med. Varför skriva ut, och sedan skriva fakturatext på papper för att sedan skriva det på nytt i Advisor? Vi är utspridda på 5 kontor men låter medarbetarna förbereda och göra klart fakturaunderlag för godkännande i systemet direkt istället.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Jag kan tycka om en kund vill ha fakturaunderlag, så vill jag inte att kunden skall se de interna anteckningarna, dessa är just vad dem är INTERNA, utan då får man speca detta i fakturatexten
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!
Vi har valt att inte skriva ut interna anteckningar på fakturaspecifikationen då den är tänkt som en bilaga till de kunder som vill ha en detaljerad specifikation. Då vill man troligen inte att interna anteckningar skrivs ut till kunden. I rapporten för tidsregistreringar har du möjlighet att att skriva ut interna anteckningar för tidsregisteringar.

Med vänliga hälsningar
Björn Lindström